Wednesday 10 February 2016

香港飲食篇 Hong Kong:媽咪雞蛋仔 Mammy Pancake

香港米芝蓮尖沙咀雞蛋仔

尖沙咀加拿芬道新開的 #媽咪雞蛋仔 Mammy Pancake ,每次路過總見人山人海,堵塞著路面,讓鄰近店舖吃著葡萄,聞說店中皇牌 #粟子味雞蛋仔 是《#Michelin #米芝蓮 指南香港澳門2016》 推介,每底定價HK$28,農歷新年年初一至三還加收HK$5,即總數每底HK$33,極度之貴!還要等待15-20分鐘,是否值得?吃過後老實說是真材實料的,之不過又唔覺得特別好味,跟平時食開十蚊多D既雞蛋仔跟本就無分別,至於粟子,其實可以以一口原味 #雞蛋仔,再放一口「零食物語」或超市買到既原粒粟子肉效果和口感一樣,總括來說,這間「媽咪雞蛋仔」雖然口味創新,但客戶對象群比較適合遊客一次性質。


媽咪雞蛋仔 Mammy Pancake

尖沙咀加拿芬道8-12號嘉芬大廈地下







No comments:

Post a Comment