Friday 25 December 2020

【Merry Christmas! 】正宗澳洲澳洲人的聖誕節

12月25日聖誕節,好多人都好自然跟白色及落雪拉上等號關係,因為無論歐洲美洲都是冬天,不過澳洲的聖誕節卻是夏天,然而無論係冬天、還是夏天,聖誕節係紀念耶穌降生的節日。
  
而每年聖誕節,西方家庭都會全家人聚埋一齊團聚,就好似中國或亞洲地區的農曆新年一樣。聖誕節前夕,大家都忙著為屋企人朋友準備禮物,佈置聖誕樹,忙著為聖誕大餐食材準備。
  
12月25日聖誕節正日,一早起身,換好衫、化好裝,便開始忙著煮聖誕美食,接近中午人齊了,便開始圍埋餐枱一齊暢飲並且享受美食,開餐食先snap開christmas cracker,然後就係食、食、食,接著重點環節係食Christmas pudding聖誕布甸,而聖誕布甸入面係藏咗消毒咗既硬幣,抽中大額硬幣的話,除咗代表好幸運,而且係好開心。飲飽食醉後,便圍在聖誕樹旁派禮物,細路喺呢個時候最開心,因為通常都會收到好多份禮物,然後又繼續食,直至各人各有節目各自外出或返屋企。


  










  







About Caroline Loves Travel 貪玩辣車車

Caroline Mak 數碼創新、數碼營商策略及金融科技副總裁,亦是 BEYOND MUSIC 創辦人,兼任自由創作人:喜歡思考,更喜歡天馬行空、藝術創作、旅行、音樂、攝影  >>  貪玩辣車車 Caroline Loves Travel Facebook專頁


Caroline Mak




No comments:

Post a Comment