Sunday 27 December 2020

【香港 ‧ 自駕遊】清水灣大坳門・望住海景野餐 Tai Au Mun

清水灣東部的「清水灣大坳門」

清水灣東部的「清水灣大坳門」,出名放風箏勝地,一大片草地所以亦都好啱野餐既好地方,郊野公園內燒烤場地大最啱燒野食BBQ,遠望洲群島、青洲、東龍洲、橫瀾島及螺洲等,景色真係好正且吸睛。
  
雖有免費泊車停車場,但其實只有10多個泊車位,何況土地問題下現時免費公共泊車停車場都好似變成了免費月租車位,長期給佔用,愛車既什至因為要長期佔用而已蓋上車套,可見不是只停泊一兩小時,所以就算平日去,老實說也不容易找到泊車車位,更何況周末假日?! 
  
「清水灣大坳門」除提供大坑墩風箏場放風箏及燒烤場 BBQ,還有小食亭可以買到小食飲品。
  

「清水灣大坳門」鄰近 龍蝦灣郊遊徑,啱晒行山。 【即睇我既YouTube影片.自駕.行山.露營


香港 ‧ 自駕遊好去處:


      香港 ‧ 行山路線攻略:







































      About Caroline Loves Travel 貪玩辣車車

      Caroline Mak 數碼創新、數碼營商策略及金融科技副總裁,亦是 BEYOND MUSIC 創辦人,兼任自由創作人:喜歡思考,更喜歡天馬行空、藝術創作、旅行、音樂、攝影  >>  貪玩辣車車 Caroline Loves Travel Facebook專頁

      IG: carolinelovestravel_

      Caroline Mak




      No comments:

      Post a Comment