Saturday 30 November 2019

【香港 ‧ 自駕旅遊】西貢清水灣半島釣魚翁望住海景去行山、布袋澳食海鮮盛宴

11月最後既一日,咁啱亦係星期六,天氣又係藍天白雲,平時長坐Office既我倆當然又要跟大自然零距離咁樣去放電,目的地為西貢清水灣半島釣魚翁(High Junk Peak),行動口號:「減肚腩、減pat pat」。

港島揸車經紅隧及將軍澳隧道,前往清水灣大坳門

今次行動難度唔算高,跟平時返工時間一樣起身就得。10時左右就由港島揸車出發,經紅磡海底隧道,經觀塘及將軍澳隧道前往清水灣大坳門停車場(Tai Au Mun),亦即清水灣第二灘。雖然紅隧重開,但未有番電子收費,所以要記得準備好現金。

一小時成功釣魚翁登頂打卡

一般人去位於西貢清水灣半島、海拔344米的釣魚翁(High Junk Peak),路線都係由五塊田(Ng Fai Tin)或從相思灣路對開的清水灣道作為起點上山,而我倆朝早11點左右到達清水灣大坳門,於停車場泊好車,去埋厠所,就跟住Google Map步行去Radio Control Glider Spot,即布袋澳方向,有涼亭既地方,就係我地今次要登上釣魚翁的起點,起初登山路段以石級為主,因應體力慢慢上山,省卻全長6.4公里的釣魚翁郊遊徑,沒有經五塊田廟仔墩、上洋山及田下山路段,直接登上釣魚翁,不過其實這登山路段大部份都係石級路,都幾花體力,不過望住360度無敵海景行山,都真係幾靚,一小時左右時間便成功於釣魚翁登頂打卡。【即睇我既YouTube影片.自駕.行山.露營

我倆以原路作回程,下一站布袋澳(Po Toi O),花了2.5小時腳力,是時候食午餐,好想食海鮮,理所當然到布袋澳食海鮮 。

布袋澳食海鮮

步行前往布袋澳漁村「發記海鮮(Fat Kee Seafood Restaurant)」,倆個人點了聖子、蝦、蜆及芥蘭菜,海鮮午餐連糖水花費HK$620,而我們都認為豉椒炒蜆唔好食,其他的都可以接受,糖水由根記每碗HK$12提供。

於布袋澳漁村食完海鮮,便到漁村村口坐綠色專線小巴回到清水灣二灘大坳門停車場,無乜坐綠Van既我地,上車用八達通俾錢坐底之後才發現原來綠色小巴係可以分段收費既,原本每位只需HK$5.7的分段計車費,最後每位付了全程HK$9.6的車費,哎唷!多付了車錢耶!【即睇我既YouTube影片.自駕.行山.露營



香港 ‧ 自駕遊好去處:


      香港 ‧ 行山路線攻略:



























































      About Caroline Loves Travel 貪玩辣車車

      Caroline Mak 數碼營商及金融科技副總裁,兼任自由創作人:喜歡思考,更喜歡天馬行空、藝術創作、旅行、音樂、攝影  >>  貪玩辣車車 Caroline Loves Travel Facebook專頁

      IG: carolinelovestravel_

      Caroline Mak
      Caroline Mak. IG: carolinelovestravel_

      No comments:

      Post a Comment