Monday 26 October 2020

【香港 ‧ 裹原宿 x 南青山】深水埗藝術文創空間食買必玩行程及咖啡路線推介

香港版裹原宿 x 南青山「深水埗」,實試基隆街及大南街一帶的全新本土文藝氣息濃厚話題人氣小店、文青cafe咖啡店、手作精品,體驗這片文創空間。 【即睇我既YouTube影片.自駕.行山.露營

深水埗基隆街「Foreforehead」

九龍深水埗唐樓閣樓充滿復古風的「Foreforehead」小店致力推動本地設計,不時有文化藝術展覽。

「Midway Shop:日式選物店」

深水埗基隆街132號 「Midway Shop:日式選物店」售賣店主由日本挑選的生活精品,日本設計玻璃、傳統燒陶、布巾、木器等,貨品雖有特色,不過價錢唔平,難怪咁多人鍾意飛去日本旅行,日本當地買相同的絕對會平好多、服務質素也絕對更好更貼心,難怪呢度更像博物館,睇的人多,會買走無乜。 

深水埗大南街文青cafe咖啡店

另外深水埗大南街還有 White Noise Record 黑膠唱片店;Café Sausalito精品咖啡店;Openground設計共享空間及café; Storerooms 文青雜貨小店。

深水埗福華街

簡約素食料理「素年」;Zapjok Studio雜貨小店及陶瓷手作工作坊。
  
深水埗黃竹坑街工業風設計Colour brown x phvlo hatch café咖啡店,水泥牆身配旋轉樓梯。

深水埗鴨寮街

深水埗鴨寮街近鄰「西九龍中心」商場、黃金電腦商場及「深水埗玩具街」(Sham Shui Po Toy street),除可體會香港地道社區文化,亦啱同男朋友一齊去逛逛。

深水埗泊車停車場

如果揸車去深水埗,要揾車位泊車,深水埗大南街有路邊咪錶泊車位,否則停車場泊車可以考慮「深水埗通州街Wilson Parking露天爛地停車場」,時租HK$18,不過要預算步行10分鐘,只收八達通 Octopus。

若果想揾深水埗、長沙灣室內有蓋停車場的話,亦可以考慮「西九龍中心停車場」,平日消費HK$200,可享免費泊車2小時,「西九龍中心」商場有Mannings萬寧,買生活用品儲夠免費泊車電子消費額可以是不錯的選擇,不過「西九龍中心停車場」都算幾舊,入口又窄,新手駕駛的話,小心唔好簽名就好。

還有啱喜歡挑戰既車手,但P牌勿進既深水埗地獄停車場「金必多大廈停車場」,時租HK$30。
























About Caroline Loves Travel 貪玩辣車車

Caroline Mak 數碼創新、數碼營商策略及金融科技副總裁,亦是 BEYOND MUSIC 創辦人,兼任自由創作人:喜歡思考,更喜歡天馬行空、藝術創作、旅行、音樂、攝影  >>  貪玩辣車車 Caroline Loves Travel Facebook專頁



Caroline Mak




No comments:

Post a Comment