Tuesday 17 March 2020

【香港 ‧ 西貢行山路線攻略】西貢嶂上郊遊徑、許林士多柴火山水豆腐花

香港有靚景又唔難行的行山路線

新型冠狀病毒肺炎(Coronavirus COVID-19) 全球蔓延,抗疫時期,由農曆新年開始減少社交活動,學校停課、返工既上班族就在家工作(Work From Home),不過困在家耐咗,周末放假唔想留喺屋企,大家都衝去郊外希望可以做吓運動呼吸新鮮空氣,於是興起「行山抗疫」風,不過受行山新手歡迎有靚景的「龍脊」「屯門大欖涌水塘千島湖」等5大熱門行山路線,人山人海程度比市區商場戲院還要人多,想避開人潮,其實還有好多有靚景又唔難行的行山路線可以選擇,入圍既包括西貢「嶂上郊遊徑」,高原上還可以食到嶂上名物柴火「山水豆腐花」。

三百多米高嶂上高原、亦是熱門露營地

西貢「嶂上郊遊徑」走上三百多米高的嶂上高原,屬多條行山路線的交滙點,東往北潭凹,南往大網仔,西往水浪窩,北往榕樹澳,嶂上亦是熱門的露營地點。起點位於西貢北潭涌沿北潭路再入,建議由近「猴塘溪」的海下路作起點,並以北潭凹作終點,以這方向路線讓尾段變成下山梯級,令難度會調低點。【即睇我既YouTube影片.自駕.行山.露營

西貢「嶂上郊遊徑」前往方法

前往方法可由西貢市中心乘搭7號前往「海下」綠色小巴或94號前往「黃石碼頭」九巴巴士,又或者由港鐵鑽石山站乘搭96R前往「黃石碼頭」九巴巴士(96R巴士只於周日、假日及公眾假期提供服務),於「猴塘溪」下車,走回頭約8分鐘左右便是西貢「嶂上郊遊徑」海下路入口。

西貢大網仔「利昌士多」泊車,食碗餐蛋麵加凍奶茶早餐

若好似我地今次揸車前往的話,可於大網仔「利昌士多」泊車,食碗餐蛋公仔麵加杯凍奶茶作早餐才出發(另一西貢行山泊車停車場選擇是西貢北潭涌停車埸),然後坐的士、或94/96R號巴士、7號綠色小巴前往海下路「嶂上郊遊徑」起點入口,不過最近太多人揸車去郊外既關係,除非一早出發,否則都好難揾到泊車位,而且好多放肆既違泊、警察抄牌亦好出力,所以最好還是乘搭交通公具。

三十多年老字號「許林士多」正宗柴火山水豆腐花

西貢「嶂上郊遊徑」全長約7km,需時約三個半小時,全程有路標路牌指示,山徑和石級易行,由海下路入口出發,大約一小多左右登上嶂上高原,於山上三十多年老字號「許林士多」食碗正宗柴火山水豆腐花、地道餐蛋麵、香草麥米綠豆沙。豆腐花只賣十二蚊碗,嶂上「許林士多」逢周末及周日營業。

然後沿麥理浩徑第3段走向北潭凹方向,登上「牛耳石山」,可望見大灘海、滘西洲高爾夫球場、塔門、西貢海及糧船灣海旁島嶼靚景。接著是一直下山石級,返回「北潭凹」作終點,這裹較多交通選擇,可乘搭綠色小巴或巴士返回西貢或鑽石山。












































About Caroline Loves Travel 貪玩辣車車

Caroline Mak 數碼創新、數碼營商策略及金融科技副總裁,亦是 BEYOND MUSIC 創辦人,兼任自由創作人:喜歡思考,更喜歡天馬行空、藝術創作、旅行、音樂、攝影  >>  貪玩辣車車 Caroline Loves Travel Facebook專頁


Caroline Mak
Caroline Mak


No comments:

Post a Comment